6. januára 2016

SLEEK FACE FORM CONTOURING & BLUSH PALETTE


Milé nadšenkyne kozmetiky,

určite ste postrehli, že dekoratívna značka Sleek zažíva v poslednej dobe na Slovensku aj v Čechách veľkú odozvu. Ich kontúrovacie paletky a paletky očných tieňov sú nielen výborne pigmentované, ale aj vysoko kvalitné. Jednou z najväčších výhod je, že ich produkty sú dostupné vo viacerých farebných variáciách pre všetky odtiene pleti a tak si na svoje prídu všetky nositeľky dekoratívnej kozmetiky.

V dnešnom príspevku si priblížime kontúrovaciu paletku, pre ktorú som sa rozhodla po dlhom váhaní medzi Urban Decay Naked Flushed Palette a Sleek Face Form. Face Form bola takmer o tretinu lacnejšia a keďže som bola očarená kvalitou očných tieňov Sleek, musela som si potvrdiť, že aj sady na tvár nie sú o nič horšie. A oplatilo sa! Kontúrovacia paletka v odtieni Light bola, úprimne, nad moje očakávania. Zásluhou toho je najmä matný bronzer. Okrem TheBalm "Bahama Mama" bronzeru som sa ešte nestretla s takým prirodzeným hnedým odtieňom bez výrazneho oranžového podtónu. Ďalším príjemným prekvapením bol highlighter (odtieň v strede). Ak by som ho mala porovnať opäť ku značke TheBalm "Mary Lou Manizer", ktorý má zlatistý champagne odtieň a vysoký lesk, Face Form Light má jemný marhuľkový podtón s menším leskom a preto zvlášť u svetlej pleti vyzerá oveľa prirodzenejšie. Používam ho nielen nad lícne kosti a partie určené na rozjasnenie, ale aj ako očné tiene na celé pohyblivé viečko. Do tretice nám ostáva lícenka, o ktorej vo viacerých recenziách píšu, že je obrovským sklamaním v tejto paletke, pretože má jemné trblietky... A čo si o nej myslím ja? Vôbec sa s tým nestotožňujem, pre mňa lícenka nemusí byť matná, naopak, niekedy mi priam vyhovuje jemný "shimmer", dodá pleti sviežosť a nemusíte už napríklad použiť highlighter. Pred doručením tejto paletky som bola najviac zvedavá práve na odtieň tejto lícenky. Chcela som presne niečo nie príliš ružové ani príliš oranžové a tak som maximálne šťastná a spokojná, že som našla ten správny broskyňový odtieň.
Video tutoriál s paletkou Sleek Face Form v odtieni Light si môžete pozrieť na mojom YouTube (link na konci príspevku) a ak sa vám natoľko zapáčila, že by ste ju chceli tiež vlastniť, zakúpite ju napríklad na internetovom obchode www.krasotika.sk SEM.






1 komentár:

  1. Paletka je naozaj užasna a na videu to perfektne vidno:) naozaj kvalita

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...