5. októbra 2014

HIGH WAISTED DOTTED DUNGAREE SKIRT


Milí priatelia,

pozývam vás na môj piatkový 
prechádzkový outfit. Príjemných
 23 stupňov začiatkom októbra 
ma donútilo odložiť všetku prácu 
bokom a vykročiť na čerstvý 
vzduch. "Hlavnou hrdinkou" je 
dnes šedá bodkovaná sukňa 
na traky so zvýšeným pásom.
Kúpila mi ju mama v second 
hande na radu jej kolegyne, 
ktorá vraj, keď ju videla, hneď 
pomyslela na mňa. A trafila sa.
 Klobúčik z predchádzajúceho 
príspevku sa tu bude objavovať 
takmer stále - áno, moja aktuálna 
srdcovka. Klobúková mááánia! :)



Pohodlné balerínky z New Looku 
sú mäkké a ľahké ako papučky. 
Majú semišový povrch a zaujímavú 
kovovú sponu, ktorá ladí s gombíkmi 
na sukni a retiazkou na kabelke.


Kabelku som kúpila pred pár 
rokmi v predajni Mango. Padla 
mi hneď a bez váhania do oka. 
Je mojou najobľúbenejšou
a najnosenejšou kabelkou, 
pritom stále vyzerá ako nová.


Na záver týždňa padla 
aj sladká odmena - 
najlepšia točená 
zmrzlina! Mňam :)


Woolen hat : Select
Striped t-shirt : Primark
 Skirt : Second Hand
Bag: Mango
Tights: Matalan
Shoes: New Look




3 komentáre:

  1. Tento outfit ti veľmi sekne a ja som sa zapozerala do tej sukničky. Perfektná kúpa! No a klobúčik… vlastne celkovo klobúčiky sú parádnym a praktickým oživením :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Aknelka za milý komentár, som rada, že ta suknička zaujala :) a klobúčikov bude ešte viac... :))

      Odstrániť
  2. Fešanda,, veľmi ti to sekne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...