27. októbra 2014

BURGUNDY IN AUTUMN / CHECKED BLOUSE WITH RUFFLE


Milí priatelia, 
ako som sľúbila, dnes vám oficiálne predstavujem môj nový bordový klobúčik. Blúzku som si kúpila veľmi dávno, bola posledná, gombíky som mohla ledva zapnúť, ale farba a celkový dizajn sa mi natoľko páčili, že som si ju aj napriek tomu kúpila a opatrovala, až kým som sa v nej vedela zhlboka nadýchnuť :) . Kraťasy/šortky so zvýšeným pásom nosím počas celého roka, v lete s holými nohami, v zime s pančuchami. Takpovediac mám skoro všetky sukne a nohavice len so zvýšeným sedom. Líčenie som zladila do zlatista ku náušniciam a pančuchám, rúž výrazný v odtieni klobúka. Fotografie vznikli počas krásnej teplej slnečnej nedele ešte minulý týždeň. Dúfam, že takýchto krásnych dní bude túto jeseň ešte zopár :)

5 komentárov:

  1. nádhera! myslím, že viem, kde je to fotené,...haha :D posledná fotka a 4tá od konca totálne top! :) nádherná :) aké tiene si použila? ako prvé mi napadli Gosh :)

    Anička Kullička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak si predstav, že ten základ sú presne tie single Gosh zlaté, ktoré asi myslíš haha a je to fotené v tom parčíku za nami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Posledna fotka je najlepsia, kraaaasne 😊 Takato krasna by mohla byt cela jesen 👆🍂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Deniska, veru, mohla by ostať taká krásna farebná a slnečná :)

      Odstrániť
  4. Ajojky,chcem sa opytat kde si si kupila tie celenky na hlavu ,ja zhanam ale neviem najst.a odkial kupujes oblecenie,si vzdy krasne oblecena.dakujem

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...