23. mája 2014

BIODERMA / MASKA SÉBIUM


Milí priatelia,

prichádza k nám leto a s ním 
horúce slnečné dni, počas 
ktorých by sme najradšej 
obmedzili náš denný make-up 
na minimum. Zvlášť tí z nás 
(a reč je aj mužoch), ktorí 
trpíme zmiešanou a mastnou 
pleťou túžime po čistej a hladkej 
pokožke. Rozšírené póry a pocit 
nadmernej mastnoty môžeme 
teraz jednoducho regulovať vďaka 
novinke od Biodermy - čistiacej 
a zmatňujúcej maske s gumujúcim 
efektom zo "zelenej" rady Sébium.


Čistiaca hypoalergénna maska Sébium 
je ideálna na mastnú a zmiešanú pleť. 
Patent Fluidactiv reguluje kvalitu 
kožného mazu a neupcháva póry.
Antibakteriálne zložky a kaolín 
pokožku čistia a zabraňujú tvorbe 
vyrážok a iných nedokonalostí.


Maska Sébium má jemnú, sviežu, 
ale nenápadnú vôňu. Nanáša sa 
1 - 2x týždenne na očistenú pleť. 
Odporúčam ju naniesť v rovnomernej 
vrstve, ani veľa ani málo. Konzistenciou 
pripomína redšie cesto. Veľmi rýchlo 
schne. Odporúčaná doba pôsobenia 
je do 5 minút. Počas tejto doby 
budete cítiť mierne sťahovanie pleti, 
čo je následkom zasýchania masky. 
Odstraňuje sa prstami krúživými 
pohybmi alebo do strán tak, aby 
zvyšky masky opadávali z pleti. 
Predstavte si, ako som už vyššie 
spomínala, že vám na prstoch 
zaschne cesto. Vy sa ho trením 
snažíte dať dole, čím  sa tvoria 
tzv. "šúľky". Takéto šúľky ostávajú 
aj po gumovaní klasickou gumou 
na papieri. Preto som si z názvu 
"gumujúci efekt" vydedukovala, 
že maska má za úlohu zanechať 
pleť čistú a odstrániť nečistoty 
podobne ako guma z papiera.
Výsledkom je čistá a zmatnená 
pleť. Najväčším plusom je však 
schopnosť stiahnuť a vyčistiť póry 
už po prvej aplikácii! Výsledok 
a spokojnosť je v mojom prípade 
na jednotku, mrzí ma jedine, že 
maska sa veľmi rýchlo míňa. 


Balenie obsahuje 40 ml. 
Z praktického a cenového 
hľadiska by sa mne osobne 
oplatilo aspoň raz také 
balenie, pretože maska je 
sama o sebe úžasná a verím, 
že pravidelnosť jej používania 
sa stane neoddeliteľnou súčasťou 
hygieny a starostlivosti aj o vašu pleť.

P.S. Pre uľahčenie odstránenia 
masky môžete na tvár jemne 
strieknuť dermálnu vodu 
(napr. Sensibio - klik
alebo vodu z rozprašovača 
a následne zošúchať.

. . . . . . . . . . .

Ak sa vám páčia moje príspevky 
a tutoriály, neváhajte sa pripojiť 
k môjmu blogu. Každý nový follower 
si zaslúži moje ďakujem a verím, 
že sa budete tešiť na nové posty.




3 komentáre:

  1. Dakujem za tip, vyzera vyborne. Ked miniem zasoby, ktore mam, urcite si tuto masku zadovazim! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na základě Tvé recenze jsem si masku koupila a jsem velice spokojená. Maska schne opravdu rychle, takže jsem musela pleť trošku zvlhčit, než jsem mohla "šúlať" masku dolů, ale pleť mi hezky vyčistila a póry také stáhla. EŠ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super, som rada, že moja recenzia pomohla a že maska plní svoj účel :)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...